سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
در چند استان مرزی و مرکزی صورت گرفت
ضربه سنگین وزارت اطلاعات به یک شبکه تروریستی

خبرگزاری فارس: از بازداشت شدگان، مقادیر قابل توجهی بمب‌های سنگین آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح‌های کمری و صدا خفه کن، تجهیزات نظامی، مخابراتی، و دیگر ابزار آلات تروریستی کشف و ضبط گردیده است.

 

خبرگزاری فارس: ضربه سنگین وزارت اطلاعات به یک شبکه تروریستی

به گزارش خبرگزاری فارس،وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از بازدداشت اعضای شبکه‌ بزرگ تروریستی رژیم صهیونیستی و کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیست‌ها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد خبر داد.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با  الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با جانفشانی و پیگیری های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عج، یکی از شبکه‌های بزرگ ترور و خرابکاری رژیم اشغالگر قدس و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها شناسایی شده و گروه‌های از تروریست‌های جنایت پیشه و مزدوران همکاری کننده با آنها بازداشت شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: سلسله عملیاتی که در چند استان مرزی و مرکزی کشور انجام شده و به بازداشت تروریست های وابسته به رژیم منفور صهیونیستی منتهی شد، به دنبال ما‌ه‌ها اقدامات اطلاعاتی عملیاتی پیچیده‌ و متهورانه‌ صورت گرفت که خون پاک مصطفای ملت ایران (شهید مصطفی احمدی روشن) انگیزه‌ای دو چندان به مجاهدان خاموش و برکتی مضاعف به اقدامات و پیگیری‌های آنها در مسیر شناسایی شیاطین و حتی کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیست‌ها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد انجامید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تعدادی از هسته‌های عملیاتی بازداشت شده، در حالی که آماده انجام عملیات تروریستی بودند، مورد ضربه‌ رعد آسای سربازان بی نام و نشان ایران و اسلام قرار گرفته و از ماموریت‌های تروریستی آنها پیشگیری به عمل آمد. از بازداشت شدگان، مقادیر قابل توجهی بمب‌های سنگین آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح‌های کمری و صدا خفه کن، تجهیزات نظامی، مخابراتی، و دیگر ابزار آلات تروریستی کشف و ضبط گردیده است.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: ضرورت رعایت ملاحظات امنیتی و محدود سازی امکان عملیات ایذایی احتمالی از جانب دشمن صهیونیستی ایجاب می‌کند که اطلاعات بیشتر پیرامون تعداد تروریست‌های دستگیر شده، ماموریت‌های آنها، وسائل و ابزار مکشوفه، پایگاه منطقه‌ای شناسایی شده و حامیان رژیم صهیونیستی در انجام اقدامات جنایتکارانه و رذیلانه تروریستی را به زمان مناسبی در آینده موکول کند.


[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 2:30 صبح ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان