سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
خطیب جمعه بهبهان:
منتخبان مردم تنها دغدغه‌شان رفع مشکلات باشد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: نمایندگانی که به مجلس راه یافته‌ بدانند که از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم نباید دریغ کرده و هر روزشان با دغدغه حل مشکل شهرشان همراه باشد.

 

خبرگزاری فارس: منتخبان مردم تنها دغدغه‌شان رفع مشکلات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای این شهرستان در جمع نمازگزاران اظهار کرد: نام فاطمه یعنی دور شده از فتنه‌ها و بدی‌ها که در قیامت همراه با دوستانش از آتش جدا و دور خواهند بود.

وی افزود: نور حضرت فاطمه(س) هر روز چند بار بر امیر‌المؤمنین می‌تابید و مردم نیز از این نور وجودی حضرت بهره‌مند می‌شد به گونه‌ای که نام زهرا(س) را بر آن بزرگوار نهادند.

خطیب جمعه بهبهان با بیان اینکه دختران و زنان باید به حضرت فاطمه(س) اقتدا کنند، تصریح کرد: حضرت فاطمه(س)‌، دختری مهربان برای پدر‌، زنی لایق برای امیر‌المؤمنین‌، مادری دلسوز برای فرزندان بود و این نشان می‌دهد که ایشان در راه کسب بندگی خدا‌، سختی‌های فراوانی را تحمل کرده است.

وی با بیان اینکه دختران و زنان ما در زندگی و عمل خود باید این حضرت را الگوی خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم الگوی زندگی خود را حضرت فاطمه(س) قرار دهیم به طور یقین در زندگی شخصی، اجتماعی و شغلی موفق خواهیم بود.

ابوعلی در ادامه به پایان یافتن انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: مردم ما بار دیگر در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همچون 22 بهمن حماسه‌ای بزرگ خلق کردند و باید قدردان حضور آنها باشیم.

وی اضافه کرد: امروز کاندیداهایی که با یکدیگر رقابت داشته‌اند باید رقابت با یکدیگر را کنار گذاشته و دست در دست هم به فکر تأمین نیازهای مردم و حل مشکلات حوزه انتخابیه خود باشند.

امام جمعه بهبهان همچنین عنوان کرد: نمایندگانی که به مجلس راه یافته‌اند نیز باید بدانند که از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم نباید دریغ کرده و هر روزشان با دغدغه حل مشکل و مسئله‌ای از حوزه انتخابیه خود همراه باشد.

وی در پایان با گرامیداشت هفته هلال احمر از زحمات همه نیروهای این جمعیت تقدیر و تشکر کرده و این هفته را به آنها تبریک گفت.

 


[ یادداشت ثابت - پنج شنبه 91/2/22 ] [ 1:50 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان