سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
حجت‌الاسلام آقاتهرانی در نشست هم‌اندیشی اصولگرایان مجلس نهم:
"ولی فقیه" تنها شاخص در مسائل سیاسی است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم تهران در مجلس نهم با تأکید بر اینکه هیچ خط و خطوطی شاخص نیست، گفت: "ولی فقیه" تنها شاخص در مسائل سیاسی است.

 

خبرگزاری فارس: "ولی فقیه" تنها شاخص در مسائل سیاسی است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نشست هم‌اندیشی اصولگرایان مجلس نهم که شب گذشته در تالار سوره حوزه هنری با حضور 153 نفر از منتخبین مجلس نهم برگزار شد، اظهار داشت: ما دو وجهه فردی و جمعی داریم؛ ممکن است بنده فرد باتقوایی باشم اما در جمع چنین نباشد.

منتخب مردم تهران در مجلس نهم با تأکید بر اینکه شخصی برنده است که هم خودش درست عمل کند، تقوای فردی داشته باشد و هم اینکه با استقبال جامعه دارای تقوای جمعی نیز باشد، تصریح کرد: حضرت زهرا (س) هم تقوای فردی و هم تقوای جمعی‌شان اول است؛ همه مردم با ایشان نیامدند اما یک تن ایستاد.

وی ادامه داد: دوستانی که در مجلس گذشته مثل آقای توکلی، زارعی و رسایی حضور داشتند به این مسئله نگاه کنند که آیا روز اول و آخر مجلس یکی بود؟ و شاخص هم برای ما در مسائل سیاسی شخصی تنها ولی فقیه است.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با تأکید بر اینکه هیچ خط و خطوطی شاخص نیستند و شاخص اصلی آقاست، گفت: در زمان غیبت ولی‌عصر نمره مجلس را ایشان باید مشخص کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس نهم با تأکید بر اینکه در سر پیچ‌هاست که معلوم می‌شود هر فردی کیست اظهار داشت: آیا مجلس گذشته ما سر پیچ‌ها به آنچه که آقا می‌خواست عمل کرد؟ اگر اینگونه نبود وای بر هیئت رئیسه و نمایندگانش اما اگر اینگونه بود خوشا به سعادت این مجلس؛ تقوای فردی این است که آنجا که با خواسته‌های دل من نمی‌خواند و خدا چیز دیگری می‌خواهد. 

منتخب مردم تهران در مجلس نهم با تأکید بر اینکه تشخیص وظیفه سخت‌تر از عمل به آن است، گفت: ما که جزء خواص هستیم در تشخیص اشتباه می‌کنیم؛ در تشخیص باید سعی کرد این اشتباهات صورت نگیرد.


[ یادداشت ثابت - شنبه 91/2/24 ] [ 3:2 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان