سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان

در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی؛

شاهین نجفی؛ وضع من بدتر از سلمان رشدی است/ آلمان را باید ترک کنم+سند

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت خودنویس(khodnevis)، روز پنج شنبه 28 اردیبهشت(17 may) از شرایط بد شاهین نجفی خواننده هتاک به امام هادی (علیه السلام) خبر داد.
خودنویس در این رابطه نوشت: «شاهین نجفی در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی «تاتس»، با بیان اینکه تهدید به مرگ را بسیار جدی گرفته، گفته است که وضعیتش با نویسنده کتاب آیات شیطانی متفاوت است.
روزنامه‌ی آلمانی در گفتگوی کوتاهی با شاهین نجفی از وضعیت و شرایط بوجود آمده برای این خواننده پرسیده است. «تاتس» از آقای نجفی در خصوص فتوای مرگ پرسیده و شاهین نجفی با بیان اینکه این فتوا علیه وی کارگردانی شده گفته است که اما آن را جدی می‌گیرد.
نجفی به خبرنگار تاتس گفته است که دولت آلمان از او خواسته تا کشور آلمان را ترک کند.
این سایت در ادامه نوشت: «از شاهین نجفی در خصوص تشابه وضعیتش با سلمان رشدی پرسیده شده و وی در پاسخ گفته است که بین موقعیت او و سلمان رشدی تشابه کمی وجود دارد چرا که سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود کتاب بنویسد اما وی باید روی صحنه باشد و اکنون این موقعیت از وی سلب شده است.»

روزنامه بیلد آلمان نیز در این باره نوشت: « شاهین نجفی از خانه? خود در کلن فرار کرده و 4 روز است که پنهان شده. شاهین همسرش را به خانه? پدرش فرستاده و تور اروپای خود را کنسل کرده است.»



[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 91/2/28 ] [ 10:15 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان