سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی:

طلاب، خود را برای نبردهای سنگین نرم با استکبار آماده کنند


سربازان امام زمان(عج) باید خود را برای نبردهای سنگین نرم با استکبار جهانی آماده سازند.

به گزارش خبرگزای حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی، عصر روز گذشته  در نشست «بررسی بیدرای اسلامی در جمهوری آذربایجان» که در مدرسه علمیه معصومیه(س) قم برگزار شد، درباره روند بیداری اسلامی در جهان معاصر گفت:‌ نخستین موج بیداری اسلامی در گذشته، در کشورهای عراق و افغانستان ایجاد شد و بیداری اسلامی که امروز شاهد آن هستیم، موج دوم بیداری است که در جهان به  راه افتاده است.

معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه با اشاره به این که جمهوری آذربایجان، پس از ایران اسلامی، بیشترین تعداد شیعه را دارد، ادامه داد:  این کشور از نظر فرهنگی، اجتماعی و... از انوار هدایت اهل‌بیت(علیهم‌السلام) بهره برده است و نفوذ آموزه‌های اسلام ناب در آذربایجان گسترده‌تر است.

وی با تأکید بر این که استکبار در مقابل بیداری اسلامی، کوتاه نمی‌آید، گفت: استکبار منافع خود را در خفگی ملت‌ها می‌بیند و از این که بیدارگرانی کشورهای تحت سیطره آنها را نسبت به ظلم وارده بیدار کنند، مقاومت سنگینی انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی خاطرنشان ساخت: این که به اعتقاد ما قرار باشد، نهضت اسلامی فراگیر خواهد شد و رژیم‌های طاغوت سرنگون و پرچم اسلام ناب بر فراز کره زمین به اهتزاز درآید، تحقق این وعده بزرگ به سادگی نخواهد بود؛ زیرا استکبار، با تمام قوا با آن مقابله خواهد کرد.

وی با تأکید بر این که طلاب در این عرصه، ‌باید خود را به صورت همه جانبه آماده کنند، گفت: سربازان امام زمان(عج) باید خود را برای نبردهای سنگین با استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف آماده سازند.

معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه یادآور شد: پرچم ما، پرچم بیداری بر اساس فرهنگ و اندیشه است  وتا زمانی که دشمن در برابر این فعالیت‌ها، دست به سلاح نبرد، اقدام نظامی نمی‌کنیم، ولی اگر کسی بخواهد تجاوزی داشته باشد، با اقتدار در برابر آنها خواهیم ایستاد.

* کوتاه نخواهیم آمد

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی ادامه داد: رسالت ما اقتضا می کند آنچه  می‌دانیم  را به مردم جهان ارائه کنیم و در این راه کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه معاونت بین‌الملل حوزه‌های علمیه زمینه را برای فعالیت‌های بین‌المللی طلاب آماده کرده است،‌ گفتند:‌ رسالت طلاب و اساتید حوزه تجهیز به علمیه و کسب مهارت‌های تبلیغی بین‌المللی و تسلط به زبان‌های مختلف است؛ در حوزه معنا ندارد که طلبه نتواند با زبان عربی سخن بگوید.

معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه خاطرنشان ساخت: ما به دنبال طلاب زبان‌دان و آگاه می‌گردیم تا آنان را به سراسر جهان اعزام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که استعمار جهانی برای جلوگیری از بیداری اسلامی،‌ توطئه‌های زیادی به کار می‌گیرد، افزود:‌ از جمله کارآمد‌ترین توطئه‌‌ها، ترویج فساد است؛ ‌به گونه‌ای که هر ملتی گرفتار فساد شود، محکوم به نابودی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی با اشاره به تجمع همجنس‌گرایان در جمهوری آذربایجان،‌ با تأکید بر این که سکوت در این عرصه،‌ مشارکت در این فساد است، گفت: طلابی که امکان تبلیغ، قلم زدن و... را دارند، نباید کوتاه بیایند؛ چون در این عرصه، ساکت ماندند،‌ شراکت در جرم  است.

*اقدامی که حیوانات هم آن را انجام نمی‌‌دهند!

معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه در پایان، با تأکید بر این که چنین اقدامی در آذربایجان، قابل قبول نیست، ادامه داد:‌ همجنس‌بازی در میان حیوانات هم نیست؛ جای تأسف دارد که چنین مسائلی از سوی دولت جمهوری آذربایجان اجرا شود.


[ یادداشت ثابت - جمعه 91/2/30 ] [ 2:17 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان