سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان

گام سوم شریعتی ها علیه روحانیت



پس از حملات تهدیدی و توهینی آقای شریعتی علیه حجج الاسلام جـانانه و قنبریان در جلسه فرمـانداری (پیش از مرحله دوم انتخابات)و همچنین اساعه  جمعه پیش  ایشان به امام جمعه
محترم (در نماز جمعه)  مطلع شدیم امروز پنجشنبه 91/3/18 اظهارنامه شکایت یکی از نزدیکان ایشان علیه حجةالاسلام قنبریان نیز به ایشان واصل شده است.

نامبره خود را مصداق این جملات نافله بصیرت دیده که: "حتما می دانید یکی از نزدیکان او در جریان فتنه 88 به چه اتهامی دستگیر شد؟ ملی مذهبی!"

لذا به دادگاه شکایت برده است. حال آنکه در این جملات هیچ تصریح و حتی تلویحی به شخص خاص نیست و از مصادیق کذب نیز نمی باشد. ظاهرا غیر از ایشان نیز از نزدیکان شریعتی در جریان فتنه 88 دستگیر شده اند لذا کلمات نافله بصیرت انصراف به فرد معینی ندارد.

لازم به ذکر است جمعه گذشته نیز آقای شریعتی پس از اتمام نماز جمعه با رعایت نکردن شأن نماز جمعه و امام جمعه محترم با صدای بلند به ایشان اعتراض کرد و حرفهایش را غیر مستند خواند!

نافله بصیرت که مثل دهها نمونه مشابه در شهر، هزاران در کشور در تعداد محدود در مسجد بلال منتشر می شد چند هفته است با فشار برخی ناچار به تعطیلی شده است.

اگر اینکه نافله بصیرت 8 اردیبهشت (که نوشته مذکور را در خود دارد) از سوی ستاد آقای شریعتی در تیراژ بالا تکثیر و در بسته های تبلیغی ایشان در خانه ها انداخته شده و شب آخر تبلیغات نیز در کنار متینگ ایشان توزیع می شد.(!؟!?!؟)

جای این سوال باقی است که اگر نوشته نافله نسبت کذب به نزدیکان ایشان بوده چرا توسط ستاد ایشان در سطح وسیع تکثیر و توزیع شده است؟! اطلاع عمومی مردم شهر از این مطلب (دستگیری برخی نزدیکان بخاطر فتنه 88) کار حاج آقا قنبریان و مسجد بلال است یا ستاد شریعتی؟!?!

جالب اینکه نافله منتشره توسط ستاد همراه با دو روبان سیاه و توهین به مسجد بلال و اتهام مالی تلویحی به آنان است که خود می توانست موضوع شکایت این مجموعه از آقای شریعتی باشد که تا کنون بخاطر لزوم آرامش فضای عمومی شهر صرف نظر شده بود.


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 91/3/18 ] [ 10:22 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان