سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
عضو شورای ملی رسانه در لبنان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران واقعه ای جهانی و تاریخی است که با سرنگون کردن بزرگترین متحد منطقه ای غرب و رژیم صهیونیستی، معادلات منطقه را برهم زد.

"غالب قندیل" روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت : رژیم شاه معدوم یکی از قدرت های اصلی وابسته به رژیم صهیونیستی و ابزاری در دست استعمارگران منطقه بود و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دست استعمارگران خارجی را از این کشور کوتاه کرد، و معادلات را در منطقه بر هم زد و باعث تقویت جنبش های آزدیخواه ملی در این منطقه شد.

غالب قندیل افزود : انقلاب اسلامی ایران از نخستین روز پیروزی از همه جنبش های آزادیخواه منطقه خصوصاً جنبش آزادیبخش فلسطین حمایت کرد .

وی تأکید کرد: مقاومت لبنان بدون حمایت جمهوری اسلامی ایران، به این همه پیرزوهای شگفت آور علیه دشمن صهیونیستی دست نمی یافت.

سردبیر مجله لبنانی محورهای استراتژیک گفت : ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت چشمگیری در بخش های سیاسی ، اقتصادی ، توسعه ، فرهنگی و اجتماعی دست یافته، و در زمینه های نظامی ، علمی و فناوری نیز خودکفا شده است .

قندیل به جنگ تحمیلی هشت ساله رژیم صدام علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این جنگ به دستور آمریکا و غرب و با حمایت مزدوران منطقه ای آنها برای جلوگیری از پیشرفت و ترقی ایران انقلابی آغاز شد.

قندیل خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی تلفات و خسارات بسیاری به همراه داشت، ولی انقلاب اسلامی ایران به علت مردمی بودن آن، مشکلات را تبدیل به فرصت کرد، و برای مقابله با محاصره، به خود تکیه کرد . 


[ یکشنبه 90/11/23 ] [ 2:25 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان