سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
تهران (العالم) نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران، پیروزی انقلاب اسلامی را نقطه عطف تاریخ دانست.

"ناصر ابوشریف" عصر شنبه در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی حالتی از بیداری، و مخالفت با تبعیت از استکبار به وجود آمد و به همین دلیل مستکبران تلاش کردند با همه ابزارها از به ثمر نشستن انقلاب جلوگیری کنند.

وی افزود: مستکبران هنگامی که در این تلاشها با شکست مواجه شدند، تلاش هایشان را در راستای به شکست کشاندن پیشرفت ایران در زمینه های علمی آغاز کردند.

ابوشریف افزود: راز ارتباط میان انقلاب اسلامی و ملت های مسلمان و فلسطینی ها، اسلام و فلسطین است. ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با فلسطین به عنوان قضیه مقدس و مرکزی جهان اسلام برخورد کرده و با روش های مختلف به طور بی دریغ از آن حمایت کرده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با رد ادعای برخی مبنی بر معرفی سیاست ایران در زمینه فلسطین به عنوان تلاش این کشور برای کسب نفوذ از طریق قضیه فلسطین تأکید کرد: این تصور کاملا اشتباه است. مسئولان ایران همواره مسأله فلسطین را یک مسأله محوری دانسته، و هیچگاه درباره آن کوتاه نیامده اند.

وی درباره روحیه ضد صهیونیستی به وجود آمده در منطقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بهره گرفتن از آن از سوی مقاومت فلسطین گفت: دشمنی ایران با رژیم صهیونیستی، مبتنی بر کینه نیست. بلکه این دشمنی به علت اشغال و غصب سرزمین فلسطین، اخراج فلسطینی ها از سرزمین شان در چارچوب طرحی خطرناک علیه منطقه، با هدف ضربه زدن به وحدت، و فرهنگ ملتهای این منطقه است.

ابوشریف ادامه داد: دشمنی ایران با رژیم صهیونیستی یک دشمنی مشروع با رژیمی است که سرزمین فلسطین را غصب کرده است.

وی افزود: ایران در طول سه دهه گذشته به علت پایداری در موضع خود در زمینه حمایت از فلسطینی ها، هزینه فراوانی پرداخت کرده، ولی هرگز از مواضع خود عقب ننشسته است.


[ یکشنبه 90/11/23 ] [ 2:26 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان