سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
رئیس سازمان بین المللی مبارزه با فرار از مجازات، رسانه های غربی را به تلاش برای تخریب وجهه انقلاب بحرین در افکار عمومی جهان متهم کرد و گفت: آنچه در بحرین می گذرد، اجرای طرح مشترک آمریکا و انگلیس برای از بین بردن شیعیان در خاورمیانه است.

"می الخنسا" روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت : طرحی در خاورمیانه برای از بین بردن فرقه ای خاص (شیعیان) اجرا می شود که بحرین بخشی از این طرح است.

الخنسا خاطرنشان کرد: اغلب مردم بحرین برای بهبود وضعیت سیاسی و اجتماعی خود حقوق شان، را مطالبه می کنند و خواستار آزادی زندانیان سیاسی هستند.

وی افزود: آمریکا طرح از بین بردن فرقه ای خاص در خاورمیانه را اجرا می کند، که انگلیس همدست آمریکا در این طرح است، و به نیروهای رژیم آل خلیفه نحوه قتل و سرکوب تظاهرکنندگان را آموزش می دهد، و این نیروها را به انواع سلاح های کشنده و ممنوع مجهز می کند .

الخنسا خاطرنشان کرد: سازمان بین المللی مبارزه با فرار از مجازات، درباره این کمکها و توطئه های لندن، به دیوان کیفری بین المللی شکایت کرده است، که رسیدگی به این پرونده به خوبی ادامه دارد.

الخنسا اظهار داشت: سازمان مذکور وقایع بحرین را از آغاز انقلاب این کشوردر روز 14 فوریه 2011 تاکنون پیگیری، و ثبت و ضبط می کند و گزارشی را درباره جرایم و جنایات رژیم آل خلیفه به زبان های عربی، انگلیسی و فرانسوی منتشر کرده است که به زودی به زبان اسپانیایی نیز منتشر خواهد کرد.

الخنسا گفت: رسانه های غربی برای جلوگیری از هر گونه کمک به ملت بحرین انقلاب این کشور را انقلابی ایرانی و شیعی و تهدیدی برای روند صلح با اسرائیل معرفی می کنند .


[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 12:46 صبح ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان