سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
حجت الاسلام و المسلمین ارزنده:
پاسخ ندادن امام(ره) به نامه هاشمی خودش پاسخ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان با انتقاد از سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی درباره رابطه با آمریکا گفت: برخی مسئولان که انتظار از آنان نیست، حرف‌هایی می‌زنند که در شأن مملکت نیست.

خبرگزاری فارس: پاسخ ندادن امام(ره) به نامه هاشمی خودش پاسخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده ظهر امروز در نماز جمعه تویسرکان، اظهار داشت:‌ نخستین نشانه تقوا از دیدگاه امام باقر (ع) راست گویی است پس صحبت کردن ساده و راحت است، حرف زدن از تقوا و مسلمانی و انقلابی بودن آسان است اما عملی کردن این ادعا سخت است.

وی افزود: اگر انسان حق را زیر پا نگذاشت و راست گفت یقیناً با تقوا است هرچند که مسئولیت او با راست‌گویی به خطر بیفتد به همین دلیل است که در قرآن کریم فرد با تقوا را راست‌گو می‌دانند.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به نامگذاری امسال مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب همچون سال‌های گذشته که دست روی موارد مهمی گذاشت امسال هم با توجه به توطئه‌های دشمنان انقلاب در بحث تحریم اقتصادی ایران اسلامی این نامگذاری مهم را انجام دادند و اگر مسئولان و مردم دست به دست هم دهند و این شعار را عملی کنند توطئه‌های دشمن نقش برآب می‌شود و دشمنان همچون گذشته در تحریم شکست خواهند خورد.

وی تأ‌کید کرد: این نامگذاری نباید در حد شعار و نصب بنر باقی بماند مگر می‌شود با خودکار خارجی از تولید ملی نوشت.

ارزنده با بیان این که‌ تا زمانی که تولید با مشکل مواجه است اقبال مردم کمتر خواهد بود، گفت: باید به تولیدات نظارت کرد، در بحث خودرو داخلی با وجود وضع قانون سخت واردات خودرو خارجی متأسفانه خودرو سازان داخلی با همه حساسیت‌های صورت گرفته به نحو احسن تولیدات خود را به بازار عرضه نمی‌کنند و به محض خروج خودرو از کارخانه محصول مشکل عدیده‌ای دارد و خودرو ساز جواب گو نیست پس این تولید با نامگذاری رهبر انقلاب همسو نبوده و در حد نوشته باقی می‌ماند.

وی با انتقاد از مسئولان گفت: چرا باید در سال جهاد اقتصادی به گونه‌ای عمل شود که این نامگذاری محقق نشود و در پایان سال هم ارز و دلار به گونه‌ای باشد که کشور با مشکل مواجه شود، اگر تولیدات داخلی مناسب باشد جوان ایرانی بیکار نخواهد بود.

خطیب جمعه تویسرکان ادامه داد: چرا جوانان ما بیکار هستند آن هم جوانان تحصیل کرده و متخصص، اگر این آمارها درست است باید طی سه سال مشکل بیکاری رفع و ریشه کن شود اما چون اشتغال پایدار نیست، این مشکلات همچنان باقی است.

وی با انتقاد از سخنان اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: برخی از مسئولان که انتظار از آنان نیست متأسفانه حرف‌هایی می‌زنند که در شأن مملکت نیست  و می‌گویند ما در زمان امام در خصوص رابطه با آمریکا نامه نوشتیم اما امام جواب ندادند، آقای عزیز عدم پاسخ امام به نامه شما دقیقا پاسخ است.

ارزنده تصریح کرد: امام راحل در سخنرانی‌های مختلف در خصوص رابطه با آمریکا با صراحت اعلام نظر فرمودند و رابطه آمریکا با ایران را رابطه گرگ و میش دانسته‌اند اما شما دوباره بعد از گذشت سالیان دراز اعلام می‌کنید آمریکا قدرت برتر جهان است، این قدرت بزرگ جهان و یا قدرت برتر جهان در این 33 سال هیچ غلطی نکرده و حالا هم نخواهد کرد.


[ شنبه 91/1/19 ] [ 3:33 صبح ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان