سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
علامه مصباح یزدی:علت حمایت بنده از جبهه پایداری قرار گرفتن افراد صالح‌تر در رأس کار بود

علامه مصباح یزدی، بار دیگر در گفتگویی، به حمایت خود از جبهه پایداری تاکید کرده و علت این حمایت را حضور افراد صالح در راس این جریان عنوان کرد. 

به گزارش رجانیوز، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت‌و‌گو با فارس درباره تشکیل جبهه پایداری و دلیل حمایت از این جبهه اظهار داشت: دلیل حمایت بنده از جبهه پایداری ورود و قرار گرفتن افراد صالح‌تر در رأس کار بود.

 رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در توصیه‌ به نمایندگانی که در دور دوم انتخابات، توسط مردم انتخاب شده و به مجلس راه یافتند، تصریح کرد: آنها باید ببینند خدا از آنها چه خواسته و طبق آن عمل کنند، لذا حفاظت از دین و دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین وظیفه نمایندگان منتخب محسوب می‌شود.

این در حالی است که  آیت الله مصباح یزدی پیش از انتخابات مجلس نهم رعایت ضوابط شرعی و اصول انقلاب در انتخاب کاندیداهای جبهه پایداری ستوده و برای شرکت در هر دو مرحله انتخابات به تهران سفر کرده بود.

این عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری همچنین در سخنانی که در دیدار با کاندیداهای جبهه پایداری تهران در تاریخ 22 اسفند سال 90 داشت، تاکید کرد: مردم در سپردن وظیفه دفاع از حقوق خود به جبهه‌ پایداری اعتماد کردند.

آیت الله مصباح در این دیدار با یادآوری هدف تشکیل جبهه پایداری به تحلیل آرای مردم در دور اول انتخابات پرداخته و تصریح کرد: نتیجه‌ای که مردم رقم زدند و استقبال و اعتماد مردمی که جبهه پایداری با آن مواجه شد، بسیار چشمگیر بود و با وجود فرصت کمی که برای معرفی این جبهه وجود داشت و علی‌رغم امکانات ناچیز و تلاش‌های وسیع دشمنان و مخالفان جبهه، مردم با اصول و اهداف این جبهه آشنا شده‌اند و با این اصول موافق هستند.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه اظهار داشت: صداقت، اخلاص، منطق قوی و معیار قراردادن آرمان‌های اصلی انقلاب، در کنار برخورد متین و منطقی در مقابل تخریب‌های گروه‌های مختلف، دست به دست هم داد تا مردم در سپردن وظیفه دفاع از حقوق ملت، به جبهه پایداری اعتماد کنند.


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 91/2/19 ] [ 3:29 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان