سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان

جبهه پایداری:

حجت الاسلام رسایی: تئوری ساکتین فتنه از کره زمین و حسینیه امام خمینی (ره) نازل شده است / مردم توقع دارند کسی رئیس مجلس نهم باشد که تیتر یک روزنامه های اصلاح طلب نشود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سخن لاریجانی مبنی بر اینکه «معلوم نیست تئوری ساکتین فتنه از کدام کره نازل شده»، گفت: تئوری ساکتین فتنه از کره زمین و حسینیه امام (ره) نازل شده است. وی افزود: ریاست و هیئت رئیسه مجلس نهم که به دست نمایندگان منتخب این مجلس تعیین می شود، حتماً باید چهره ای باشد که با توجه به فتنه 88، مصداق سخنان رهبری نباشد

حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی، نماینده مردم تهران و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سخنان اخیر رئیس مجلس مبنی بر اینکه «معلوم نیست تئوری ساکتین فتنه از کدام کره نازل شده است»، اظهار داشت: اصطلاح ساکتین فتنه یک اصطلاح ساخته شده توسط جریانات سیاسی نیست، بلکه این اصطلاح برای اولین ‌بار توسط رهبر انقلاب به ادبیات سیاسی کشور وارد شد.

وی افزود: برخلاف چیزی که آقای لاریجانی با تمسخر مطرح کردند که برخی به دنبال کاسبی با موضوع ساکتین فتنه هستند و آن را نوعی تجارت تلقی کردند باید به صراحت گفت که فتنه 88 نه تنها یک تجارت بلکه یک جنگ تمام عیار بود.

نماینده مردم تهران در خانه ملت خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در تاریخ 29 دی ماه 88 سکوت یا عدم سکوت خواص را به عنوان یک شاخص به مردم معرفی کردند و فرمودند مردم در فضای فتنه‌ باید افرادی که به دنبال شفاف کردن وضعیت و کسانی که دارای مواضع دو پهلو هستند را بشناسند.

رسایی تصریح کرد: در آنجا بود که رهبر انقلاب به صراحت از همه خواستند که در این زمینه موضع‌گیری کنند و کسی سکوت نکند و طبیعی است وقتی در آن مقطع تاریخی ایشان این جمله را می‌فرمایند معنی آن این است که قبل از آن برخی از خواص که دارای تریبون بودند و می‌توانستند حرف بزنند، سکوت اختیار کردند و موضع‌گیری نکردند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مهر ماه 88 مبنی بر اینکه گاهی سکوت و کنار کشیدن از میدان خود به نوعی کمک به فتنه است، اضافه کرد: در زمان فتنه همه باید روشنگری و بصیرت داشته باشند، بنابراین تئوری ساکتین فتنه از کره زمین و از حسینیه امام خمینی (ره) نازل شده است.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: متأسفانه در مجلس هشتم و در جریان فتنه 88 برخی افراد جزو اصحاب با مواضع دو‌پهلو بودند و برخی هم با حضور در برنامه‌های زنده صدا و سیما نه تنها سکوت نکردند، بلکه از فتنه‌گران حمایت هم کردند.

رسایی با اشاره به اینکه حدود 200 نفر از نمایندگان مجلس هشتم تغییر کرده‌اند، بیان داشت: این تغییر دارای یک پیام سیاسی مهم نه تنها به مجلس هشتم، بلکه به مجلس نهم هم است، این تغییر حاکی از نارضایتی مردم از مجلس هشتم که ریاست آن را آقای لاریجانی برعهده داشتند است.

وی با بیان اینکه توقع مردم از نمایندگان مجلس نهم تغییر جهت‌گیری حاکم بر مجلس هشتم است، ادامه داد: بنابراین ریاست و هیئت رئیسه مجلس نهم که به دست نمایندگان منتخب این مجلس تعیین می‌شود، حتماً باید چهره‌ای باشد که با توجه به فتنه 88، مصداق سخنان رهبری نباشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: این مسئله اولین گام مجلس نهم برای نشان دادن جهت‌گیری خود است و مردم اصولگرا از نمایندگان مجلس نهم توقع دارند کسی را به عنوان رئیس مجلس نهم انتخاب کنند که روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب آن را تیتر یک خود نکنند.

[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 91/2/21 ] [ 8:58 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان