سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان


فرماندار بهبهان خبر داد
مشارکت 66.5 درصدی مردم بهبهان در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از مشارکت 66.5 درصدی مردم در انتخابان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: مشارکت 66،5 درصدی مردم بهبهان در انتخابات

 

فرهاد باذلی محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات این دوره اظهار کرد: شرکت در این حماسه ملی نشان از شعور و بلوغ سیاسی کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: دیروز مردم ایران به چنان شعور و بلوغ سیاسی دست یافته‌اند که در جهان زبانزد است و بدون گرایشات سیاسی افراطی سرنوشت خود را در سطوح قانونگذاری رقم می‌زنند.

فرماندار بهبهان حضور حداکثری مردم را موجب دلگرمی نمایندگان منتخب مجلس دانست و گفت: مجلس نهم قطعاً کارآمدتر و متعهدتر از دوره‌های گذشته خواهد بود.

وی حضور پرشکوه مردم در انتخابات را اتمام حجت برای خدمتگزاران نظام خواند و گفت: حضور صمیمی و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی، حجت بر خدمتگزاران نظام تمام کرد.

باذلی محبوب با بیان اینکه مردم این شهرستان در 12 اسفندماه با حضور 66.5درصدی خود را به رخ دشمنان کشیدند، گفت: حضور باشکوه و بی‌سابقه مردم در آستانه سال نو برای همگان شادکامی، پیروزی مضاعف و جاودانه بخشید.

وی خطاب به نمایندگان دور نهم مجلس گفت: این مردم شایسته تکریم و لایق خدمت هستند و امیدواریم این حضور مایه برکت برای کشور عزیزمان باشد.

فرماندار بهبهان با اشاره به اینکه انتخابات در این دوره به دور دوم کشیده شده، افزود: مردم در دور دوم این انتخابات نیز مطمئناً حضوری پرشورتر از خود به یادگار خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی بیش از 33 ساله ملت ایران در برابر تهدیدها، تحریم‌ها و فشارهای ناجوانمردانه جهانی، آورده است.

به گفته باذلی محبوب باور داریم که هر رأی ملت در انتخابات در پیش‌روی مجلس شورای اسلامی، تیری است که بر قلب شیطان بزرگ و دشمنان ملت ایران می‌نشیند.

 

منبع : http://annual.farsnews.com/newstext.php?nn=13901213000757

 


[ یکشنبه 90/12/14 ] [ 8:22 صبح ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان