سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
آیت الله مهدوی کنی خواستار برخورد با عاملین انتشار نامه هتاکانه شد؛
انتقاد استادبرجسته‌اخلاق ازهتک‌حرمت به علامه‌مصباح درنامه‌ی بدون‎امضاء

آیت الله مهدوی کنی در واکنش به تخریب و هتک حرمت علامه مصباح یزدی، با انتقاد از انتشار نامه‌های بدون امضاء منتسب به دانشجویان این دانشگاه از مسئولین دانشگاه امام صادق علیه السلام خواست با افرادی که عامدانه به دنبال تخریب فضای اخلاقی و علمی دانشگاه هستند، برخورد نماید.

به گزارش رجانیوز، روز گذشته خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات، متنی شب نامه مانند و بدون امضاء را به  نام دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام منتشر کرد که در آن با ادبیاتی موهن نسبت به جایگاه و شخصیت علامه مصباح یزدی هتک حرمت صورت گرفته بود. به دنبال این اقدام مشکوک و غیر اخلاقی، معاونت دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام اعلام کردآیت الله مهدوی کنی رئیس این دانشگاه در جلسه امروز هیأت رئیسه دانشگاه امام صادق علیه السلام از صدور بیانیه‌ها و نامه‌های سرگشاده و بدون امضاء انتقاد کرده و انتشار اینگونه متن‌ها را نشانه ضعف افراد بر شمرد.
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان این موضوع افزود: در طول دوران سخت مبارزه با رژیم طاغوت نیز، علما و بزرگان همیشه اصرار داشتند تا پای اعلامیه ها و نامه‌هایی را که صادر می کردند، امضاء کنند.
 
این استاد اخلاق برجسته ضمن توصیه دانشجویان به رعایت اخلاق و حرمت افراد و گروه‌ها، از ایشان خواست تا شجاعت ایستادگی پای عقاید و نظرات خود را داشته و در اطلاعیه‌ها و اعلامیه‌ها نام و مشخصات خود را درج کنند. 
آیت الله مهدوی کنی همچنین  معاونت دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام را مأمور کرد تا ضمن رسیدگی به این موضوع با افرادی که عامدانه به دنبال تخریب فضای اخلاقی و علمی دانشگاه هستند، برخورد نماید. 
 
گفتنی است ظهر امروز و بدنبال انتشار متن موهن نسبت به علامه مصباح یزدی در خبرگزاری مهر و انتساب این متن به دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام، دانشجویان دانشگاه این دانشگاه با امضاء نامه‌ای از آیت الله مهدوی کنی خواستند تا به صورت جدی به فضای اخلاقی انتخابات ورود کنند.
 
دانشجویان این دانشگاه در این نامه آورده‌اند:"‌ ما دانشجویان و شاگردان جناب عالی، از شما می خواهیم با ورود جدی خود در عرصه ی اخلاقی انتخابات ضمن دعوت هر دو گروه به رعایت تقوای سیاسی، گروههای مدعی حمایت از حضرتتان را، از ادامه ی مشی در پیش گرفته برحذر دارید. چرا که استمرار چاپ این دست نشریات و رسانه ای شدن این طرز تفکرات حاصلی جز انشقاق و شکاف در میان دلسوزان انقلاب نخواهد داشت."
 

[ یادداشت ثابت - سه شنبه 91/2/6 ] [ 4:1 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان