سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
فرماندار بهبهان در مورد بازداشت مسئولین ستاد دکتر سالاری توضیح داد

مجید احمدی و مهدی ترابیده : کذب محض است ، افشاگری می کنیم

بهبهان‌امروز: در پی انتشار مطلبی در «پایگاه خبری-تحلیلی بهبهان-حامیان جبهه پایداری انقلاب اسلامی» مبنی بر بازدداشت مسئولین ستاد سالاری در منصوریه، فرماندار بهبهان توضیحاتی را ارائه داده که در ادامه آمده است. 

به گزارش بهبهان‌امروز، در پایگاه خبری- تحلیلی بهبهان-حامیان جبهه پایداری انقلاب اسلامی، مطلبی منتشر شده است که متن آن به شرح زیر است:

مسئولین ستاد دکترعزیزالله سالاری به کدامین گناه بازداشت شدند ؟
به کدامین گناه صبح روز جمعه مسئولین ستاد دکتر عزیزالله سالاری در منطقه منصوریه آقای مهدی ترابیده و برادر سردار شهید احمدی که از فعالین و حامیان کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بهبهان که در منزل و محل سکونت خود بودند بازداشت شدند؟!
مهدی ترابیده در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مسئول ستاد انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد در این منطقه بود .
و در این دوره از انتخابات با وجود سانحه تصادفی که برای وی رخ داد به خاطر حمایت از کاندیدای جریان اصولگرایی بهبهان در حالی که شیراز بستری بود بدون هیچ چشم داشتی بیمارستان را رها نمود و در شهرستان بهبهان حاضر شد و بیشترین و مخلصانه ترین فعالیت ها را در منصوریه برای جریان اصولگرایی در دو مرحله انتخابات انجام داد .
ترابیده از مسئولین یکی از پایگاه های مقاومت بسیج بهبهان می باشد .
برادر سردار شهید احمدی نیز که از حامیان جریان اصولگرایی در منطقه منصوریه بوده است صبح روز جمعه بازداشت و پس از میانجی گری حجت الاسلام و المسلمین مهندس بخردی با تعهد به اینکه تا روز شنبه از منزل خارج نشود آزاد می شود.

اما فرماندار بهبهان در پاسخ بهبهان‌امروز برای روشن کردن و شفاف‌سازی این موضوع و بیان علل این اتفاق اظهار کرد: صبح روز جمعه، گزارشاتی از هیئت‌های بازرسی و نظارت مستقر در منصوریه به دست ما رسید که در آنها عنوان شده بود دو تن از مسئولان ستاد شریعتی و دو تن از مسئولان ستاد سالاری در امر انتخابات دخالت دارند.

پس از دریافت این گزارش، مسئول مربوطه به منصوریه رفت و وی نیز این موضوع را تایید کرد. لذا ابتدا دو تن از مسئولان ستاد شریعتی و پس از آن دو تن از ستاد سالاری به اتهام دخالت در روند انتخابات، به بیرون از شعب اخذ رای هدایت شدند.

اما همه آنها در ظهر جمعه و پس از دادن تعهدی مبنی بر عدم دخالت در روند رای‌گیری به انجام امور خود پرداختند.

فرهاد باذلی‌محبوب تاکید کرد بازداشتی در کار نبوده و تنها به دلیل دخالت در امر رای‌گیری، با این افراد برخورد شده و تنها تحت کنترل بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: جالب است که این مطالب از سوی حامیان آقای سالاری مطرح می شود زیرا دو نفر خاطی ستاد آقای شریعتی دو یا سه ساعت زودتر از آقایانی که نامشان در این مطلب برده شده، از شعب به بیرون هدایت شده اند.


[ یادداشت ثابت - شنبه 91/2/17 ] [ 8:0 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان