سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
سرپرست اداره ارشاد بهبهان خبر داد
تشکیل اتاق فکر در مساجد بهبهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد بهبهان گفت: تشکیل اتاق فکر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بهبهان از اولویت‌های کاری این اداره است.

 

خبرگزاری فارس: تشکیل اتاق فکر در مساجد بهبهان

حجت‌الاسلام سید‌عبدالله حسینی‌منفرد دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: برنامه‌ریزی صحیح برای تشکیل اتاق فکر کانون‌های مساجد یک ضرورت بوده که باید به آن به خوبی پرداخته شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی اصولی به‌منظور نهادینه کردن ارزش‌های والای انسانی در جامعه و پرداختن به عفاف و حجاب و مسائلی از این دست نیز باید در اولویت کاری قرار گیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تشکیل اتاق فکر به‌منظور استفاده از نقطه نظرات اعضا در راستای بهبود کار و رفع مشکلات را از اولویت‌های کاری اداره متبوع خود برشمرد و بیان کرد: بدون شک با تشکیل اتاق فکر و استفاده از آرا و نظرات اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری، می‌توان گام مؤثری در زمینه اجرای برنامه‌هایی در حوزه عفاف و حجاب و موارد مشابه آن برداشت.

وی در ادامه خواستار تشکیل اتاق فکر و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری شد و عنوان کرد: مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از حضور همه کسانی که به هر شکلی می‌توانند در فرهنگ‌سازی مفاهیم والایی چون ایثار و شهادت و عفاف و حجاب در قالب ارائه آثار فاخر هنری تأثیرگذار باشند، استقبال کرده و دست آنها را به گرمی می‌فشارد.

 


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 91/2/21 ] [ 2:22 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان