سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که امام خمینی ( ره ) با هدایت و پیروزی انقلاب اسلامی توانست محوری قدرتمند با رویکرد آزادسازی فلسطین و قدس شریف ایجاد و فلسطین را در دلهای امت اسلامی زنده کند.

"احمد المدلل" روز شنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: مساله فلسطین دغدغه اول امام راحل بود و اکنون به مساله اصلی جهان عرب و جهان اسلام تبدیل شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران توانست در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بایستد و ملت فلسطین با یاری گرفتن از انقلاب اسلامی است که در مسیر پیروزی به مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: سرنگون شدن حکومت شاهنشاهی ایران که حامی راهبردی و سرسخت استکبار جهانی و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بود ، سبب نیرو گرفتن پایداری ملت فلسطین شد و ضربه ای مهلک به جبهه استکبار وارد کرد.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) تلاش کرد امت اسلامی را بیدار کند و مساله فلسطین را در قلب این امت جای دهد و این گونه بود که فلسطین امروز مهم ترین مساله ملت های عرب و اسلامی است.

المدلل تاکید کرد: ملت های عرب و اسلامی پس از گذشت بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ضد استعمار، استبداد و ظلم و خفقان قیام کرد و دغدغه آزادی فلسطین و قدس شریف از وجود پلید رژیم صهیونیستی به اولویت نخست این ملت ها تبدیل شد.


[ یکشنبه 90/11/23 ] [ 2:23 عصر ] [ رضا سروری ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان