سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان

بیانیه 110 سال پیش علمای اصفهان در حمایت از تولید داخلی

خبرگزاری فارس: 12 نفر از علمای اصفهان در 109 سال پیش بیانیه‌ای امضا کردند.

 

خبرگزاری فارس: بیانیه 110 سال پیش علمای اصفهان در حمایت از تولید داخلی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا معینی دبیر علمی نخستین همایش اقتصاد مقاومتی سندی ارائه کرد که در آن آمده بود: 12 نفر از علمای اصفهان در سال 1324قمری ( 109 سال پیش) بیانیه‌ای در رد مصرف کالای خارجی و تاکید بر مصرف کالای داخلی امضا کردند. ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 91/2/28 ] [ 9:28 عصر ] [ رضا سروری ]

مسئول کانون بسیج هنرمندان بهبهان در برابر هتاکی های اخیر به ارزش ها موضع گرفت 

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان بهبهان طی پیامی به پایگاه خبری تحلیلی بهبهان - حامیان جبهه پایداری انقلاب اسلامی ،  اعتراض خود را نسبت به هتاکی ها و توهین های اخیر به ارزشها و روحانیت اعلام کرد .


 حاج خیرالله محمدیان چند سالی است علاوه بر فعالیت در کانون بسیج هنرمندان بهبهان ، مسئول انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان است و همچنین ایشان به عنوان محقق برتر حوزه فرهنگ خوزستان معرفی شده اند .
 


 ایشان در قسمتی از پیام خود این چنین آورده اند  :

وقتی چیزی کم رنگ شد ، هر کس و نا کسی جرأت هتاکی به آن پیدا می کند ؛

اما به قول شاعر :
 


سنگ بد گوهر اگر کاسه ی زرین بشکست / قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

    پر کرده دروغ این حوالی ها را / بی دینی این جنابعالی ها را
    من منتظرم که در همان صبح ظهور / آقا برسی حساب خیلی ها را



[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 91/2/28 ] [ 12:30 عصر ] [ رضا سروری ]
خاطرات خواندنی علامه مصباح یزدی از آیت الله العظمی بهجت
امام ( ره ) فرمودند بروید ببینید آقای بهجت (ره) چه می گوید/ بعد فرهنگی مبارزه را آیت‌الله بهجت در نظرما برجسته کرد

 نسبت استاد شاگردی آیت الله العظمی بهجت و آیت الله مصباح یزدی شاید تا چندی پیش و در ایام حیات عارف بزرگ زمانه، چندان آشکار و پیدا نبود، چه از آن جهت که حضور آیت الله بهجت مانع از بیان این ارتباط می‌شد و چه از آن جهت که سمت و سوی آشکار فعالیت علامه مصباح در حوزه اندیشه و سیاست به چشم می‌آمد و ابعاد اخلاقی در پشت این روشنگری‌های نظری و سیاسی پنهان.

پس از رحلت بهجت زمان، هر آنکس که سر و سری با او داشت، خاطراتی گفتنی را به زبان و قلم آورده و در تبیین جایگاه والای او به جامعه عرضه کرد هرچند که بسیاری از خاطرات مگو هم در سینه دوستان و دوستدارانش باقی ماند.

شاید یکی از خواندنی‌ترین خاطرات از مرحوم آیت الله بهجت، خاطرات علامه مصباح یزدی از این استاد بزرگ اخلاق است. خواندن این خاطرات سوای محتوای پر مغز آن، از سر و سرّ استاد و شاگرد حکایت دارد.  ادامه مطلب...
[ یادداشت ثابت - سه شنبه 91/2/27 ] [ 9:11 عصر ] [ رضا سروری ]
پاتک دیپلماتیک به تلاش آل خلیفه برای فروش بحرین به عربستان
طرح رفراندوم برای الحاق مجددبحرین به خاک‌ایران بررسی می‌شود
با جدی شدن فروش خاک بحرین به دولت عربستان توسط اقلیت حاکم بر این کشور، تلاش‌ها در نهادهای رسمی جمهوری اسلامی برای لغو مصوبه جدایی بحرین از ایران در سال 1970 جدی‌تر شده به نحوی که این موضوع امروز در دستور کار کمسیون سیاست خارجی مجلس قرار گرفت.
 
به گزارش رجانیوز تلاش اقلیت حاکم بر بحرین برای الحاق این کشور به عربستان سعودی و فروش خاک این کشور به خاندان سعودی در ازای تضمین بقا آل خلیفه در شرایطی امروز و در خلال نشست شورای همکاری خلیج فارس در ریاض پیگیری شد که زمزمه‌هایی در ایران مبنی بر ایجاد امکان رفراندوم برای بازگشت بحرین به آغوش ایران سرزمین مادریش در راهروهای مجلس شنیده شد.
 
هر چند تلاش ریاض و آل خلیفه برای تصویب طرح ایجاد یک اتحادیه چندجانبه و الحاق رسمی بحرین به عربستان امروز در نشست ریاض با شکست مواجه شد ولی اظهارنظرها و تلاش‌های دو خاندان آل خلیفه و آل سعود برای عملیاتی کردن این طرح، ایران را در پیگیری موضوع بازگشت بحرین به نقشه ایران اسلامی جدی‌تر کرده است. ادامه مطلب...
[ یادداشت ثابت - سه شنبه 91/2/27 ] [ 9:6 عصر ] [ رضا سروری ]
گزارشی از اولین گردهمایی مجمع فعالان فناوری اطلاعات انقلاب اسلامی
فرا؛ مجمعی برای فعالان رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

نخستین گردهمایی مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی عصر دیروز با حضور مسئولان فناوری اطلاعات نهادهای مختلف کشور برگزار شد و این تشکل مردم نهاد با هدف مقابله با تهدیدات نرم دشمن رسما آغاز بکار کرد.

به گزارش رجانیوز، در این مراسم نام اختصاری این مجمع با نام «فرا» معرفی شد تا این تشکل مردم نهاد از این پس محفلی باشد برای فعالان عرصه مجازی و فناوری اطلاعات در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی.

 در این نشست مهدی صرامی - مدیر عامل مجمع فعالان فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی - همراه با رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس مرکز فرهنگی اجتماعی صدرا، رییس مرکز تحقیقات مخابرات و عضو شورای عالی فضای مجازی به سخنرانی برای حاضرین پرداختند. ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - سه شنبه 91/2/27 ] [ 9:4 عصر ] [ رضا سروری ]

اصلاحیه حکم هتاک به ساحت نورانی بی بی دو عالم

ضمن تشکر از قاضی محترم بدین وسیله خبر قبل تکمیل میگردد.


براساس منابع آگاه

1- 500 هزار تومان جریمه نقدی

2- 50 ضربه شلاق

3- یک سال محروم از اشتغال به کار و مرخصی

4- ** مطالعه و امتحان 8 جلد کتاب در مورد شخصیت حضرت زهرا(س) **

انشالله که فرهنگ فاطمی و عاشورایی در شهرمان جلوه گر شود...


[ یادداشت ثابت - سه شنبه 91/2/27 ] [ 8:45 عصر ] [ رضا سروری ]
حجت‌الاسلام آقاتهرانی در نشست هم‌اندیشی اصولگرایان مجلس نهم:
"ولی فقیه" تنها شاخص در مسائل سیاسی است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم تهران در مجلس نهم با تأکید بر اینکه هیچ خط و خطوطی شاخص نیست، گفت: "ولی فقیه" تنها شاخص در مسائل سیاسی است.

 

خبرگزاری فارس: "ولی فقیه" تنها شاخص در مسائل سیاسی است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نشست هم‌اندیشی اصولگرایان مجلس نهم که شب گذشته در تالار سوره حوزه هنری با حضور 153 نفر از منتخبین مجلس نهم برگزار شد، اظهار داشت: ما دو وجهه فردی و جمعی داریم؛ ممکن است بنده فرد باتقوایی باشم اما در جمع چنین نباشد. ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - شنبه 91/2/24 ] [ 3:2 عصر ] [ رضا سروری ]
حدادعادل در نشست هم‌اندیشی اصولگرایان مجلس نهم :
داوطلب ریاست مجلس می‌شوم/ از طرفداران فتنه انتظار حمایت ندارم‌

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس هفتم با بیان اینکه داوطلب ریاست مجلس نهم می‌شود، گفت: بنده از طرفداران فتنه انتظار حمایت ندارم و منتظر انتقام آنها هستم.

 

خبرگزاری فارس: داوطلب ریاست مجلس می‌شوم/ از طرفداران فتنه انتظار حمایت ندارم‌

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل منتخب اول مردم تهران در انتخابات مجلس نهم در نشست هم‌اندیشی 153 نفر از اصولگرایان مجلس نهم که شب گذشته در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: خدا را به دلیل داشتن چنین رهبری و مردم با بصیرتی که در انتخابات 12 اسفند 90 و 15 اردیبهشت 91 شاهد بصیرت آنها بودیم، شکر می‌کنم.  ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - شنبه 91/2/24 ] [ 2:59 عصر ] [ رضا سروری ]

 

آیت‌الله مهدوی کنی در همایش نظریه بیداری اسلامی:
ولایت فقیه امتیاز شیعیان در بحث حکومت است

خبرگزاری فارس:آیت الله مهدوی کنی در همایش بیداری اسلامی با بیان این مطلب که آنچه امروز فطرت‌ها را می‌تواند بیدار و هدایت کند، ولایت مطلقه است گفت: مسئله ولایت فقیه امری مسلم برای شیعیان و امتیاز شیعیان است.

خبرگزاری فارس: ولایت فقیه امتیاز شیعیان در بحث حکومت است

 

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای ،آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری امروز یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه در همایش «نظریه بیداری اسلامی در اندیشه سیاسی حضرت امام(ره) و حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» در سخنانی به موضوع تأثیر مرجعیت شیعه بر روند تکامل تاریخ بیداری اسلامی پرداخت. ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - شنبه 91/2/24 ] [ 2:54 عصر ] [ رضا سروری ]

«چو ایران نباشد تن من مباد»

به آدرس زیر رفته و به خلیج همیشه فارس رای بدهید


http://www.abumusa.net


[ یادداشت ثابت - جمعه 91/2/23 ] [ 9:10 عصر ] [ رضا سروری ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان