سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشتهای روزانه رضا سروری
لینک دوستان

http://snn.ir/pic/13910220198_2012130269e.jpg
حکم ارتداد شاهین نجفی صادر شد

به دنبال جسارت شاهین نجفی، از خواننده های رپ به ساحت مقدس امام هادی (ع) در قالب یک ترانه، حکم ارتداد او توسط آیت الله صافی صادر شد.

 

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»،به نقل از شبکه اجتماعی افسران، به دنبال جسارت شاهین نجفی، از خواننده های رپ،در ترانه ای به امام هادی (ع) حکم ارتداد او توسط آیت الله صافی صادر شد.

منبع : http://snn.ir/news-13910220198.aspx


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 91/2/21 ] [ 10:13 صبح ] [ رضا سروری ]
حدیث انس(7)/ معرفی کتاب‌های پرفروش نمایشگاه به تفکیک غرفه‌ها
این کتاب‌ها چشم کتابخوان‌های نمایشگاه را گرفتند

گروه فرهنگی: روزهای پایانی نمایشگاه کتاب است و جامانده ‌ها سعی می‌کنند این چند روز باقی مانده را دریابند. خیلی‌ها بدشان نمی‌آید از چند و چون کتاب‌های پرفروش سر در بیاورند تا در این فرصت کم، یک راست به سراغ اصل مطلب رفته باشند. برای همین گشتی زدیم در میان راهروهای نمایشگاه و از برخی غرفه‌های جبهه فرهنگی انقلاب سراغ پرفروش‌هایشان را گرفتیم. اگر به سلیقه کتاب‌خوان‌ها و بازدید کنندگان ‌هفته اول نمایشگاه اعتماد دارید، گزارش زیر می‌تواند به کارتان بیاید. از آنجا که معمولا بازدیدها از راهروهای ابتدایی شبستان آغاز می‌شود و خستگی و شلوغی مجال نمی‌دهد تا خیلی از غرفه‌های پایانی دیده شود، این گزارش را از انتهای شبستان آغاز کردیم. البته بجز غرفه کتب مخصوص مادر سادات(س) که خودشان در صدر عالم امکان جای دارند و گزارش غرفه کتب مربوط به ایشان در صدر این گزارش.


سلامی به مادر خوبی ها در
غرفه ویژه حضرت زهرا(س)

در اوایل شبستان و تقریبا در مرکز سالن غرفه ای قرار گرفته است که به صورت ویژه به فروش کتاب‌هایی درباره حضرت فاطمه زهرا(س) می پردازد. «تنها یادگار»، «فاطمه الزهرا(س)، سرور دل پیامبر(ص)»، «قصه مدینه» و «کلیات صحیفه فاطمیه» از کتاب‌های پرفروش این غرفه در طول نمایشگاه بوده است.
اگر به این غرفه سر بزنید می توانید از تخفیف 50 درصدی کتاب‌های آن استفاده کنید.


وقتی در
نشر شاهد شاهد از غیب می رسد!

غرفه انتشارات شاهد در انتهای شبستان واقع شده است. کتاب «من مادر مصطفی» که در روز سوم نمایشگاه رونمایی شده است و شامل خاطراتی درباره شهید احمدی روشن است پرفروش‌ترین کتاب این غرفه بوده است.

این کتاب را رحیم مخدومی، نویسنده سرشناس و انقلابی آماده چاپ کرده است. دو عنوان کتاب هم از داوود امیریان جزو پرفروش‌های انتشارات شاهد هستند؛ کتاب داستان بهنام و ترکش‌های ولگرد همان کتاب‎های پرفروش امیریان هستند. البته نباید از مجموعه کتاب‌های قصه فرماندهان که هر سال جزو پرفروش‌های این غرفه است غافل شد. این مجموعه از زمانی که 5 جلد از آن چاپ شده بود تا الان که به بیش از 20 جلد رسیده مورد استقبال بوده است.

سید مرتضی آوینی را باید در غرفه
واحه جست!

غرفه انتشارات واحه خیلی ساده و جمع و جور است. مجموعه کتاب‌های شهید آوینی به ساده‌ترین شکل روی میز چیده شده‌اند و طبق گفته مسئول غرفه تا حالا هم خوب مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

«فتح خون» و «توسعه و مبانی تمدن غرب» دو کتابی است که علاقه‌مندان شهید آوینی بیشتر از آن‌ها استقبال کرده‌اند.

غرفه
مطالعات و پژوهش‌های سیاسی و کتابی که تمام شده اما هنوز خوب می‌فروشد!

غرفه این انتشارات با کتاب «شرح اسم» که زندگینامه مقام معظم رهبری است، سر زبان‌ها افتاد. اگرچه این کتاب در همان یکی دو روز اول تمام شد اما مسئولین غرفه هنوز هم از علاقه‌مندان این کتاب ثبت نام می کنند و بعد از نمایشگاه بدون دریافت هزینه پستی کتاب را ارسال خواهند کرد.

اما بجز این کتاب، «چریکهای فدایی خلق 1 و 2» نیز جزو کتابهای پر فروش این غرفه است. کتاب سه جلدی «سازمان مجاهدین خلق، پیدایش تا فرجام» هم خوب فروش رفته است. دو کتاب «قحطی بزرگ» و «بسترهای تاسیس سلطنت پهلوی» هم از جمله کتاب‎های پرفروش این انتشارات است.

در غرفه
صهبا بوی عشق می‌آید از این جهاد فرهنگی

موسسه ایمان جهادی که کتاب‌هایش را با عنوان «صهبا» منتشر می‌کند در راهروی 28 قرار دارد. زندگی نامه مرحوم والی با نام «تا خمینی شهر» از کتاب‎های پرفروش این غرفه است. «انسان 250 ساله» و «دغدغه های فرهنگی» هم از دیگر کتابهای این غرفه است. ناگفته نماند که چند عکس زیبا از مقام معظم رهبری هم هدیه کسانی است که از این غرفه خرید کنند.

هنوز صدای ناله به گوش می‌رسد از غرفه
موزه عبرت!

غرفه این انتشارات با دکور جلب توجه کننده و صدای فیلم مستندی که از آن پخش می‌شود در انتهای راهروی 28 قابل تشخیص است. دو کتاب «ساواک شاگرد موساد» و «شکنجه گران می گویند» جزو کتاب‌های پرفروش این غرفه در نمایشگاه امسال بوده است.

این غرفه دو کتاب طنز تلخ هم به نمایشگاه آورده است که کم مورد استقبال قرار نگرفته: «خنده ای به رنگ رنج» و «تلخند زندگی» که شامل خاطرات طنز زندانیان در چنگال ساواک است. فکر می‌کنید واقعا میشود از آن دوران، خاطره طنزی هم داشت؟ شاید این دو کتاب بتوانند جواب این سوال را بدهند.

موسسه اشراق حکمت
؛ تصویری شفاف از یک سراب

این انتشارات دیر اقدام کرده است و به همین دلیل موفق نشده غرفه دریافت کند اما در اواسط راهروی 28 یک جای تنگ و یک میز کوچک به آنها داده‌اند تا سه جلد از جدیدترین کتاب‌هایشان را نمایش دهند. کتاب «سراب سیاست» که کارنامه موسوی خوئینی ها را مرور می‌کند، می‌تواند در همین غرفه نیم بند توجهتان را جلب کند. این کتاب اگرچه از دوشنبه به نمایشگاه آمده اما در همین زمان کم خوب مورد استقبال قرار گرفته است.

سوره مهر؛ 
غرفه پرفروش ترین ها

غرفه سوره مهر تقریبا در مکان همیشگی‌اش قرار دارد، انتهای راهروی 27. «نور الدین پسر ایران» و «پایی که جاماند» توانسته‌اند برای اولین بار «دا» را جا بگذارند و فروششان در نمایشگاه از آن پیشی بگیرد؛ اگرچه هنوز تا رسیدن به فروش کلی «دا» راه زیادی دارند. مجموعه شعر «نامه‌های کوفی» سعید بیابانکی هم از پرفروش‌های سوره مهر است.

رمان 6 جلدی «جاده جنگ» هم علی رغم حجیم بودنش توانسته است نظر اهالی کتاب و ادبیات را جلب کند. «خاطرات عزت شاهی»، «کوچه نقاش ها» و «مهمان صخره ها» از دیگر کتابهای پرفروش این انتشارات در نمایشگاه بیست و پنجم بوده است. مسئول غرفه با اشاره به پرس و جوی مراجعه کنندگان می گوید که اگر کتاب «پایتخت فراموشی» محمد حسین جعفریان به نمایشگاه می‌رسید حتما جزو پرفروش ها می‌شد؛ این کتاب سفرنامه جعفریان به افغانستان است.

در غرفه
مرکز اسناد سند رو می‌کنند!

غرفه مرکز اسناد در چهار راه میانی راهروی 25 است. کتاب «تکیه گاه» که مواضع هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 را بررسی کرده است پرفروش ترین کتاب این غرفه است. «مهدی کروبی در مدار سقوط»، «سرگذشت من با مجاهدین»، «نقشه راه» و «صهیونیسم مسیحی» از دیگر کتابهای پرفروش غرفه مرکز اسناد انقلاب اسلامی در نمایشگاه است.

کانون اندیشه جوان؛
یک سبد اندیشه برای یک نسل جوان

غرفه کانون اندیشه جوان در راهروی 24 واقع است. کتاب «مسئله پوشش» که درباره حجاب است، پرفروش ترین کتاب این غرفه بوده است. مجموعه کتابهای «دخترانه» هم خوب فروش رفته است و از این مجموعه هم کتاب «زن منهای مرد» که راجع به اختلاط زن و مرد است بیشتر مورد پسند واقع شده. «راز شهرت صادق هدایت» نوشته محمدرضا سرشار مثل همیشه جزو پرفروشهای این غرفه است. کتاب «ولایت فقیه، مبانی ادله و اختیارات» هم آنقدر مورد استقبال قرار گرفته است که کلا چاپش در همان روزهای ابتدایی نمایشگاه تمام شود.

عماد فردا
؛ بی سر و صدا اما پرکار و با نشاط

انتشارات عماد فردا با رو کردن کتاب «حاجی بخشی» مورد توجه قرار گرفت. کتابی که طبیعتا خوب فروش رفته است. «نصرالله»، «از معراج برگشتگان»، «فانوس کمین» و کتاب «زود پرستو شو بیا» از دیگر کتابهای پرفروش این غرفه در طول نمایشگاه بوده است.

فاتحان
؛ نشری برای فتح جوایز

نشر فاتحان که غرفه اش در راهروی 22 است، خیلی اهل تبلیغ نیست اما کتاب‌های خوبی را به نمایشگاه آورده است و با این کتابها خیلی از جوایز جشنواره‌های دفاع مقدس را درو کرده است. پرفروش ترین کتاب این غرفه «سرباز سال‎های ابری» نوشته قاسم یاحسینی است. کتابی که به خاطرات عبدالحسین بنادری می پردازد؛ این فرد مسئول عملیات سپاه آبادان بوده و فرماندهی نیروهای ایرانی در زمان محاصره آبادان را به عهده داشته است.

جدای از محتوای خواندنی، طرح جلد این کتاب خیلی جالب و دیدنی است. برای دیدن این طرح جلد هم که شده سری به این غرفه بزنید.

سپیده باوران
؛ سپیده ای در افق هنر انقلاب

انتهای راهروی 19 غرفه سپید باوران قرار گرفته است. این غرفه کتاب‌های خوبی از شاعران جبهه فرهنگی انقلاب را ارائه کرده است. کتاب «هی شعرِ تر انگیزد» که مجموعه شعر طنز سعید بیابانکی است خوب مورد توجه واقع شده است. مجموعه شعر جلیل صفر بیگی هم جزو پرفروش‌های این غرفه است.

روایت فتح
؛ روایتی که همچنان خواننده دارد

در راهروی 18 غرفه انتشارات روایت فتح را خواهید دید. کتاب‎های معروف این انتشارات هنوز خوب می‌فروشند. مجموعه کتابهای «نیمه پنهان ماه/ به روایت همسر شهید» و «اینک شوکران» خیلی خواستار دارند و از خود اینها هم کتابهای شهید چمران از نیمه پنهان ماه و شهید مدق از اینک شوکران بیشتر فروش رفته‌اند.

امسال غرفه انتشارات ساقی با روایت فتح یکجا نیست و برای پیدا کردن کتاب‌هایی درباره جنگ نرم، رسانه و سینما باید یک راهرو بیشتر راه بروید و به غرفه انتشارات ساقی برسید.

نشر معارف
 پاتوقی است برای اهل معرفت

دکور زیبای نشر معارف که با عنوان پاتوق کتاب شناخته شده است در راهروی 16 واقع است. کتاب «یوسرائیل» که از اسمش پیداست موضوعش چیست یکی از پرفروش‌های این غرفه است. «گفتمان مبارزه» که درباره اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) است و مجموعه کتابهای «پرسش و پاسخ های دانشجویی» از دیگر کتابهای پرفروش پاتوق کتاب است.

این انتشارات با مجموعه کتابهایی خیلی جالب و خواستنی با عنوان «گنجینه» به نمایشگاه آمده که خیلی خاطرخواه پیدا کرده است. قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، رساله مقام معظم رهبری و دیوان حافط عناوین این مجموعه را تشکیل می‌دهند که در قطع و ابعادی جدید و جذاب و با گرافیکی جوان پسند آماده فروش است. البته بدانید که نهج البلاغه و صحیفه سجادیه این مجموعه تمام شده است.

تکا
؛ محفل شاعران و نویسندگان ایرانی

راهروی 13، غرفه 19 محل انتشارات تکا است. در این غرفه می‌توانید یک دل سیر ادبیات ایرانی بنوشید! کتاب «سوره انگور» که مجموعه شعرهای علیرضا قزوه است از جمله پرفروش‌های تکا در نمایشگاه بوده. «جسمم غزل است» از بهمنی، «واران» از جلیل صفربیگی، «گنجشک های معبد انجیر» از علیرضا بدیع و «کفران» از محمدکاظم کاظمی از دیگر کتابهای پرفروش نشر تکا بوده است.

امینان
؛ سرودن در غربت

غرفه انتشارات امینان خیلی غریبانه در راهروی 7 قرار گرفته است. کتاب‌های گروه فرهنگی شهید هادی را در این غرفه می‌توانید پیدا کنید. «سلام بر ابراهیم» کتاب خاطرات شهید ابراهیم هادی، «شاهرخ؛ حر انقلاب اسلامی» و سایر کتاب‏های این گروه جزو پرفروش ها بوده است و حسابی طرفدار دارد.


انجمن قلم 
غرفه‎ای برای انجمن قلم به دستان مسلمان

انتشارات انجمن قلم در راهروی 8 قرار دارد. شراب خانگی «مهرداد اوستا» که چند روزی هست تمام شده است جزو کتابهای پرفروش این غرفه بوده و مجموعه آثار سپیده کاشانی، کتاب «عشق » مریم مغانی، «قصه های هزار و یک شب» داریوش عابدی و دیوان کامل نیما یوشیبج هم با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

سلمان پاک
؛شهرستانی در دل ادبستان

کتاب‎های موسسه تازه پا گرفته «شهرستان ادب» را غرفه سلمان پاک ارائه می‌کند. آنطور که بچه های غرفه می‌گویند علی رغم ناشناخته بودن ولی استقبال از کتابها خیلی خوب است. «صبح بنارس» قزوه و کتاب «چمدان های قدیمی» او جزو پرفروش ترین ها هستند که البته دومی تمام شده است و قرار است دوباره به روزهای پایانی برسد. «بی خبری ها»ی میلاد عرفان پور و «سکوت کاهگلی» رضا شیبانی هم خوب فروش رفته اند.

بوستان کتاب
؛ بوی معرفت آید از این بوستان

غرفه بوستان کتاب در همان اوایل شبستان قرار دارد و کتابهایی با زمینه دینی و معرفتی (البته در قالبهایی مختلف) منتشر می‌کند. کتاب «الهی نامه» علامه حسن زاده آملی به همراه دیگر کتابهای ایشان جزو پرفروش های این غرفه است. «آیین همسرداری» آیت الله امینی، «فروغ ابدیت»، «شیعه در اسلام» علامه طباطبایی به همراه سایر کتب ایشان هم در همین دسته قرار می گیرند.

کتابهای «آنچه یک جوان باید بداند» هم توانسته چشم جوانان مراجعه کننده به این غرفه را بگیرد.


[ یادداشت ثابت - سه شنبه 91/2/20 ] [ 9:31 عصر ] [ رضا سروری ]
به نقل از وبلاگ اخبار سیاسی ، فرهنگی و ورزشی بهبهان :

شاهین نجفی خواننده رپ که از سال 84 تاکنون با شبکه های معاند و بیگانه همکاری دارد در جدیدترین آلبوم خود ، آشکارا اقدام به توهین علیه حرم امام رضا (ع) کرد.

پوستر جدیدترین آلبوم شاهین نجفی با نام “نقی” در حالی منتشر شده است که در طراحی این پوستر سراسر توهین به حرم مقدس امام رضا (ع) است که این امر موجب واکنش‌های منفی در این خصوص شده است.

شبکه BBC نیز در حمایت از این اقدام زشت برای سایتی که اولین بار این آهنگ را پخش نموده است جایزه ویژه در نظر گرفته است.

این خواننده مبتذل که پس از ممنوع الصدا شدن در ایران به دلیل پخش موسیقی های زیرزمینی و مبتذل به آلمان مهاجرت نمود. وی در آلمان سرپرستی گروهی به نام «اینان» را نیز بر عهده داشت. وی سپس به گروه تپش 2012 پیوست.

گروه تپش 2012 با استفاده از ترانه های مبتذل و ایجاد جاذبه های جنسی، قبل از فتنه 88 با گرایش مارکسیستی، بیانیه ای منتشر کردند که در آن از راه اندازی کمپین یکصد هزار امضا (!) در دفاع از حقوق بشر در ایران خبر داد ، تا با این وسبیله در بدنه دانشگاهی نفوذ نماید.

این خواننده در سال 88، در آلبوم هایی جداگانه به توهین ولایت وفقیه و همچنین حمایت از فتنه گران پرداخته است.

آلبوم جدید "خواننده فتنه" در حالی با چنین مضامین سخیفی منتشر شده است که همزمان در آمریکا شاهد "قرآن سوزی" و توهین به مقدسات دین اسلام هستیم.

طبق بسیاری از آیات و روایات اسلامی کسی که به ائمه و امامان(ع) توهین می کند "حرام زاده" است و باید در نطفه اش شک کرد.

عیسى بن ابى دُلَف مى‏ گوید برادرش دُلَف ـ که به مناسبت نام او پدرش را ابودلف مى‏ گفتند ـ از على بن ابى طالب بد مى‏ گفت و او و پیروانش را تحقیر مى‏ کرد و آنان را به نادانى نسبت مى‏ داد. یک روز که در مجلس پدر خود نشسته بود و پدرش حضور نداشت، گفت: اینها مى‏ گویند که هرکس از على عیب جویى کند حرامزاده است و شما غیرت امیر را ـ مقصود او پدرش بود ـ مى‏ دانید و امکان ندارد به احدى از اهل حرم او گمان بد برده شود، ولى با این حال من على را دشمن مى‏ دارم! عیسى مى‏ گوید: هنوز این سخن را تمام نکرده بود که ابودلف وارد شد و ما با دیدن او به احترامش بلند شدیم. او گفت: آن چه را دُلَف گفت، شنیدم. حدیث، دروغ نیست و خبرى که در این باره وارد شده است، محل اختلاف نمى‏ باشد. به خدا قسم، او (دُلَف) زنا زاده و نطفه حیض است؛ زیرا من بیمار بودم و خواهرم کنیزى را که متعلق به او بود و من دل بسته‏ اش بودم، نزد من فرستاد. طاقت نیاوردم و با او که حیض بود همبستر شدم و آن کنیز، دُلف را حامله شد و وقتى معلوم شد حامله است، خواهرم او را به من بخشید(کتاب اهل بیت در قرآن)

یا در حدیثی دیگر پیامبر خدا(ص) می فرمایند: اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست دارد پس خدا را بر حلال‏زادگى‏ خود سپاس‏گوید؛ زیرا ما را دوست ندارد، مگر حلال‏ز اده و ما را دشمن ندارد، مگر حرام زاده.

ابوبکر می‌گوید: رسول خدا در خیمه بر فرشی عربی نشسته و تکیه داده بود، علی و فاطمه و حسن و حسین نیز در خیمه بودند، فرمود: ای مسلمانان! هر کس با اهل خیمه دوست باشد من با او دوست هستم و هر کس با آنان دشمن باشد من با آنان دشمنم، آنان را دوست ندارد مگر آنکه ولادتی پاک دارد و دشمن نیست با آنان مگر آنکه ولادتی ناپاک دارد.

منبع : http://akhbarbehbahan.blogfa.com/post/34



[ یادداشت ثابت - سه شنبه 91/2/20 ] [ 8:26 عصر ] [ رضا سروری ]
برتری مجموع درصد رشد آرای منتخبان جبهه پایداری در دور دوم مجلس از تهران/
تخریب‌ها نتیجه عکس داد، رأی کاندیداهای جبهه پایداری بیشتر شد+ جدول

 دور دوم انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی روز جمعه گذشته در تهران و 29 حوزه انتخابیه دیگر برگزار شد تا تکلیف 65 کرسی باقیمانده مجلس جدید روشن شود.

به گزارش رجانیوز، در حالی‌که رهبر معظم انقلاب در روز اول فروردین ماه سال جاری بر اتحاد و یک‌پارچگی و کنار گذاشتن بهانه‌ها برای اختلاف تأکید کردند و انتظار می‌رفت که این توصیه نصب العین جریان‌های سیاسی کشور به‌ویژه اصول‌گرایان در آستانه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد، اما متأسفانه ماجرا به‌گونه‌ی دیگری رقم خورد و التهاب خاص فضای انتخابات به تنور بگو مگوها و بعضاً رویکردهای تخریبی دمید، به‌طوری که برخی جریانات سیاسی به‌جای اثبات خود و اعلام برنامه‌هایشان برای مجلس آینده (که البته به‌دلیل تنوع گروه‌ها و سلیقه‌ها در این جرایانات بعید است از یک برنامه منسجم و مورد اجماع در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برخوردار باشد) حجم انبوهی از اظهارنظرهای افراد شاخص و تولیدات رسانه‌ای را به تخریب جبهه مقابل خود اختصاص داد.

دو شب‌نامه بدون امضا علیه آیت‌الله مصباح یزدی به‌نام جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام، انتشار و توزیع یک نشریه دانشجویی با عنوان "فریاد بصیرت" حاوی تخریب و برچسب‌زنی به اعضای شاخص جبهه پایداری، توزیع هماهنگ مطالب تخریبی علیه جبهه پایداری در سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و نشریات در اختیار این طیف (که ستاد تخریب این جریان در اثر ارسال یک ایمیل اشتباه به برخی از ایمیل‌هایی که مطالب تخریبی برای آن‌ها ارسال می‌شد، لو رفت)، چندین نوبت اظهارنظر آقایان زاکانی، باهنر، نادران و فدایی بخشی از این موارد است.

با این حال، به‌رغم این حجم از دمیدن بر اختلاف‌ها، درصد رشد آرای راه‌یافتگان از کاندیداهای جبهه پایداری به مجلس نهم در دور دوم در مقایسه با دور اول نسبت به درصد رشد آرای منتخبان جبهه متحد، افزایش بیشتری داشته است که این مسئله نشان می‌دهد تخریب‌ها نه تنها نتیجه‌ی دلخواه تخریب‌گران را به‌دنبال نداشته بلکه به نتیجه‌ی عکس مورد انتظار آن‌ها تبدیل شده است.

(حجت‌الاسلام روح الله حسینیان در دور دوم انتخابات هدف بیشترین حجم از تخریب‌ها قرار گرفت)

 

بر اساس جدولی که در ادامه می بینید، مجموع رشد درصد آرای منتخبان جبهه پایداری در دور دوم نسبت به دور اول، 141.1 درصد است که این عدد در مورد منتخبان جبهه متحد 136.7 درصد است.

در این جدول، تقسیم بندی کاندیداهای جبهه‌های پایداری و متحد بر اساس دور اول انتخابات لحاظ شده است، بنابراین، درصد رشد آرای آقایان نبویان و نوباوه به‌عنوان درصد رشد آرای کاندیدای جبهه پایداری منظور شده است. در عین حال، آرای آقای کوثری و خانم طبیب‌زاده که جزو کاندیداهای مشترک دور اول بودند، در این دور نیز مشترک لحاظ شد و درصد رشد آرای آن‌ها برای مجموع درصد رشد آرای هر دو جبهه منظور شد. (اگرچه دکتر طبیب‌زاده صراحتاً اعلام کرده که تعلقی به جبهه متحد ندارد و اصالتاً کاندیدای جبهه پایداری است، همچنین آقای کوثری نیز از امضا کنندگان میثاق نامه جبهه پایداری بوده‌اند.)

 

همچنین گفتنی است از میان 25 نفر بعد از پنج نفر اولی که در دور اول انتخابات به مجلس راه یافتند، 23 نفر با افرادی که در دور دوم نیز در همین 25 نفر ماندند و به‌عنوان منتخب نهایی مردم به مجلس رفتند، مشترک هستند و تنها دو نفر؛ آقایان حسین فدایی آشتیانی (کاندیدای جبهه متحد و دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی) و پرویز سروری (کاندیدای جبهه متحد و عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی)) از ورود به مجلس بازماندند و آقایان حسین طلا (کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی) و علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) به مجلس رفتند.

 

درصد آرای مأخوذه منتخبان نسبت به مجموع آرا با تقریب یک رقم اعشار منظور شده است. ردیف‌های مربوط به کاندیداهای جبهه پایداری با رنگ قرمز و ردیف‌های مربوط به کاندیداهای جبهه متحد با رنگ آبی مشخص شده است. دو ردیف مربوط به کاندیداهای مشترک با رنگ زرد جدا شده است. اسامی دو کاندیدای لیست منتقدین دولت هم سبز شده است.


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 91/2/19 ] [ 3:42 عصر ] [ رضا سروری ]
علامه مصباح یزدی:علت حمایت بنده از جبهه پایداری قرار گرفتن افراد صالح‌تر در رأس کار بود

علامه مصباح یزدی، بار دیگر در گفتگویی، به حمایت خود از جبهه پایداری تاکید کرده و علت این حمایت را حضور افراد صالح در راس این جریان عنوان کرد. 

به گزارش رجانیوز، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت‌و‌گو با فارس درباره تشکیل جبهه پایداری و دلیل حمایت از این جبهه اظهار داشت: دلیل حمایت بنده از جبهه پایداری ورود و قرار گرفتن افراد صالح‌تر در رأس کار بود.

 رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در توصیه‌ به نمایندگانی که در دور دوم انتخابات، توسط مردم انتخاب شده و به مجلس راه یافتند، تصریح کرد: آنها باید ببینند خدا از آنها چه خواسته و طبق آن عمل کنند، لذا حفاظت از دین و دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین وظیفه نمایندگان منتخب محسوب می‌شود.

این در حالی است که  آیت الله مصباح یزدی پیش از انتخابات مجلس نهم رعایت ضوابط شرعی و اصول انقلاب در انتخاب کاندیداهای جبهه پایداری ستوده و برای شرکت در هر دو مرحله انتخابات به تهران سفر کرده بود.

این عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری همچنین در سخنانی که در دیدار با کاندیداهای جبهه پایداری تهران در تاریخ 22 اسفند سال 90 داشت، تاکید کرد: مردم در سپردن وظیفه دفاع از حقوق خود به جبهه‌ پایداری اعتماد کردند.

آیت الله مصباح در این دیدار با یادآوری هدف تشکیل جبهه پایداری به تحلیل آرای مردم در دور اول انتخابات پرداخته و تصریح کرد: نتیجه‌ای که مردم رقم زدند و استقبال و اعتماد مردمی که جبهه پایداری با آن مواجه شد، بسیار چشمگیر بود و با وجود فرصت کمی که برای معرفی این جبهه وجود داشت و علی‌رغم امکانات ناچیز و تلاش‌های وسیع دشمنان و مخالفان جبهه، مردم با اصول و اهداف این جبهه آشنا شده‌اند و با این اصول موافق هستند.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه اظهار داشت: صداقت، اخلاص، منطق قوی و معیار قراردادن آرمان‌های اصلی انقلاب، در کنار برخورد متین و منطقی در مقابل تخریب‌های گروه‌های مختلف، دست به دست هم داد تا مردم در سپردن وظیفه دفاع از حقوق ملت، به جبهه پایداری اعتماد کنند.


[ یادداشت ثابت - دوشنبه 91/2/19 ] [ 3:29 عصر ] [ رضا سروری ]

 

آقای شریعتی نه در تهران و نه در قم و نه در خوزستان و نه در بهبهان متاسفانه هیچ کس و حزب و گروه و تشکلی شما را ولایی نمی داند و بنده از طرف طلاب و روحانیون قم می گویم منتظر پاسخ این عمل زشت خود ( توهین به روحانیت ) از طرف ما باش ... از شما نخواهیم گذشت ... اگر حمایتهای غیر قانونی مسئولین شهر و استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ و حمایت شما و تخریب آقای سالاری نبود و اگر کارهای مرموز شما و به جان هم انداختن لر و بهبهانی نبود و اگر روحانی ستیزی و بلال ستیزی شما نبود مطمئنا نتیجه انتخابات این نبود ... 

شما که معلوم الحال هستید ... 

بنده برای مسئولین شهر متاسفم

اما نمایندگی به چه قیمتی؟؟؟ به قیمت زیر پا گذاشتن آرمانهای امام و شهدا و روحانیت ؟؟؟؟

واقعا بسیار ناراحت شدم از رفتارهای شما در ایام انتخابات ... و قلب روحانیت شهر را به درد آوردید ...

خدا بر درجات پدر و برادران شهیدتان بیفزاید ...

خداوند شما را هدایت کند ...

رضا سروری ، از کسانی که کودکی و نوجوانی خود را در مسجد بردی بهبهان با پدر ایشان در مسجد بردی محشور بودم و همسایه نزدیک خانه پدر مرحوم ایشان ( پشت مسجد بردی ) بودم 

 


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 91/2/18 ] [ 4:10 عصر ] [ رضا سروری ]
رهبر انقلاب: فضای کتاب‌خوانی باید گسترش یابد
ساماندهی توزیع و ایجاد فروشگاههای زنجیره ای کتاب ضروری است

خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز یکشنبه از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرده و تاکید نمودند: فضای کتاب‌خوانی باید با برنامه‌‌ریزی دقیق و رفع موانع تولید و نشر کتاب گسترش یابد.



خبرگزاری فارس: ساماندهی توزیع و ایجاد فروشگاههای زنجیره ای کتاب ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(یکشنبه)  طی 2 ساعت و نیم از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.

در این دیدار که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، مسئولان غرفه ها، توضیحات لازم را درخصوص کتابهای ارائه شده، بیان کردند و رهبر انقلاب اسلامی در جریان تازه های نشر قرار گرفتند.

رهبر انقلاب اسلامی سپس در جمع تعدادی از ناشران حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از نمایشگاه کتاب تأکید کردند: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فضای کتابخوانی در کشور توسعه و تعمیق پیدا کند.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: باید با یک برنامه ریزی دقیق و تعیین اهداف مرحله ای، در هر سال همگام با برگزاری نمایشگاه کتاب و افزایش جمعیت بازدید کننده، در فضای کتابخوانی کشور نیز پیشرفت چشمگیری بوجود آید.

ایشان با تأکید بر لزوم ارزیابی محتوایی هر ساله نمایشگاه کتاب بوسیله افرادی کارشناس و صاحب صلاحیت، افزودند: این ارزیابی نشان خواهد داد که آیا هر دوره نمایشگاه کتاب از نظر محتوا، نسبت به دوره قبل، تغییر و رشد داشته است یا خیر.

رهبر انقلاب اسلامی، برطرف کردن برخی موانع تولید و نشر کتاب را یادآور شدند و تأکید کردند: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با کمک دولت، این موانع بویژه موضوع گرانی کاغذ را برطرف کند.

حضرت آیت الله خامنه ای تولید کاغذ در کشور را از جمله تولیدات امتداد دار خواندند و خاطرنشان کردند: مهمترین تولید ملی، تولید امتداددار است و با برطرف شدن مشکلات کارخانه های کاغذ، قطعاً راه برای کتابخوانی بیشتر و ارزان شدن قیمت کتاب، باز می شود.

ایشان همچنین با تأکید بر اینکه موضوع ترجمه، جاده ای یکطرفه نیست افزودند: دولت باید زمینه ای فراهم کند تا تولیدات خوب کتاب در کشور از جمله در بخش های مذهبی، تاریخی، ادبیات و علوم، به زبان های مختلف ترجمه و در معرض دید جهانیان قرار گیرند.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان، موضوع ویراستاری و صحیح بودن متون کتابها از لحاظ دستور زبان فارسی و کتاب آرایی و شکل ظاهری کتاب ها را مهم خواندند و خاطرنشان کردند: یکی از کارهای ضروری در چرخه تولید و عرضه کتاب، ساماندهی توزیع و ایجاد فروشگاههای زنجیره ای کتاب است.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، تعدادی از ناشران در سخنانی به بیان دیدگاههای خود در موضوعات مختلف کتاب و کتابخوانی پرداختند.

پیشنهاد تأسیس شورای عالی کتاب و رادیو کتاب، تأسیس فروشگاههای بزرگ زنجیره ای کتاب، شفاف نبودن قوانین ممیزی کتاب، مشکلات مربوط به سیستم توزیع کتاب، لزوم تبلیغ و ترویج مناسب و گسترده کتاب، موضوع گرانی کاغذ و تأثیر آن بر قیمت کتاب، و ضرورت توجه جدی تر به مقوله تولید کتاب های کودک و نوجوان در کشور از جمله مسایلی بودند که ناشران در سخنان خود به آنها اشاره کردند.


[ یادداشت ثابت - شنبه 91/2/17 ] [ 8:40 عصر ] [ رضا سروری ]

bakeri.jpg

 

 

بهش گفتم: برگشتنی ، یه خورده کاهو و سبزی بخر

گفت: سرم شلوغه ، می ترسم یادم بره ، روی یه تیکه کاغذ بنویس

همون موقع داشت جیبش رو خالی می کرد

یه دفترچه یادداشت و یه خودکار در آورد گذاشت زمین

برداشتمشان تا چیزهایی که می خواستم رو براش بنویس

یه دفعه بهم گفت: ننویسی ها!

جا خوردم

نگاهش کردم

به نظرم کمی عصبانی شده بود

گفتم: مگه چی شده؟

گفت: خودکاری که دستته ، مال بیت الماله

گفتم: من که نمی خواهم باهاش کتاب بنویسم

دو سه تا کلمه که بیشتر نیست

گفت: نه

 

خاطره ای از زندگی شهید مهدی باکری

منبع: کتاب نیمه پنهان ماه ، صفحه 35

 


[ یادداشت ثابت - شنبه 91/2/17 ] [ 8:30 عصر ] [ رضا سروری ]

                                             بسمه تعالی

                     شما خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتید.  

                امام خمینی (ره)

فرماندار شهرستان بهبهان آقای باذلی محبوب

با سلام

احتراما نظر به اقدام هتاکانه و گستاخانه و وقیحانه و غیرمسئولانه شما در روز برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورخه 15/2/91 مبنی بر دستور به دستگیری و بازداشت  آقای مجید احمدی برادر سردار شهید هاشم احمدی که بعنوان یکی از نیروهای کلیدی و بی نظیر در امر ترویج فرهنگ شهید و شهادت و آرمانهای بزرگ امام خمینی ره و منویات رهبر معظم انقلاب و فرهنگ اسلامی در روستای منصوریه و شهرستان بهبهان از قبل از انقلاب تا کنون فعالیت داشته و دارد و به مدت هشت سال فرماندهی بسیج منصوریه را با خون دل عهده دار و بار تمام مسایل فرهنگی و سیاسی و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی در منصوریه را بر دوش کشیده  و همچنین آقای مهدی ترابیده نیز در این امر فعالیت گسترده ای داشته و سالها عضو شورای فرماندهی بسیج منصوریه و ضابط امر به معروف و نهی از منکر بوده که بدون هیچ دلیل و شاهد و مدرک، و هیچ گزارشی از طرف نماینده فرماندار و هیات نظارت و هیات اجرایی و نیروهای امنیتی و انتظامی دال بر تخلف در مورد آنان نبوده و گواه شش نفر که نامبردگان در موقعی که از طرف پلیس اطلاعات منطقه انتظامی احضار شدند در منزل حضور داشتند ، این عمل غیرقانونی و غیراخلاقی به آبرو و عزت خانواده محترم شهید لطمه زیادی وارد نموده و این اهانت در واقع متوجه همه خانواده های شهدا شده و احساسات تمام مردم را جریحه دار نموده و مخالف گفتمان امام و رهبری میباشد درخواست میکنیم بصورت رسمی از ایشان معذرت خواهی نمایید و تا حصول نتیجه و ارسال مکاتبات به مسئولین و مقامات ارشد نظام هرگز کوتاه نخواهیم آمد و دیده ها و شنیده های و شواهد روز انتخابات را نیز افشاء و به معرض عموم قرار خواهیم داد.  

 جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان و بسیجیان و هیاتهای مذهبی و دانشجویان و اهالی منصوریه

به نمایندگی آقایان: بذری – رضایی – سالاری – دریادار – احمدی- اناری- دهشور – خلفی -  سجادی – سبکخیز- یوسفی – مارو – آزمون – رامش جان – قنبری- محمدی_ طیبی – بیگدلی – بهرامی- سپهدار- میرزاییان وخانی و .....


[ یادداشت ثابت - شنبه 91/2/17 ] [ 8:6 عصر ] [ رضا سروری ]
فرماندار بهبهان در مورد بازداشت مسئولین ستاد دکتر سالاری توضیح داد

مجید احمدی و مهدی ترابیده : کذب محض است ، افشاگری می کنیم

بهبهان‌امروز: در پی انتشار مطلبی در «پایگاه خبری-تحلیلی بهبهان-حامیان جبهه پایداری انقلاب اسلامی» مبنی بر بازدداشت مسئولین ستاد سالاری در منصوریه، فرماندار بهبهان توضیحاتی را ارائه داده که در ادامه آمده است. 

به گزارش بهبهان‌امروز، در پایگاه خبری- تحلیلی بهبهان-حامیان جبهه پایداری انقلاب اسلامی، مطلبی منتشر شده است که متن آن به شرح زیر است:

مسئولین ستاد دکترعزیزالله سالاری به کدامین گناه بازداشت شدند ؟
به کدامین گناه صبح روز جمعه مسئولین ستاد دکتر عزیزالله سالاری در منطقه منصوریه آقای مهدی ترابیده و برادر سردار شهید احمدی که از فعالین و حامیان کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بهبهان که در منزل و محل سکونت خود بودند بازداشت شدند؟!
مهدی ترابیده در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مسئول ستاد انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد در این منطقه بود .
و در این دوره از انتخابات با وجود سانحه تصادفی که برای وی رخ داد به خاطر حمایت از کاندیدای جریان اصولگرایی بهبهان در حالی که شیراز بستری بود بدون هیچ چشم داشتی بیمارستان را رها نمود و در شهرستان بهبهان حاضر شد و بیشترین و مخلصانه ترین فعالیت ها را در منصوریه برای جریان اصولگرایی در دو مرحله انتخابات انجام داد .
ترابیده از مسئولین یکی از پایگاه های مقاومت بسیج بهبهان می باشد .
برادر سردار شهید احمدی نیز که از حامیان جریان اصولگرایی در منطقه منصوریه بوده است صبح روز جمعه بازداشت و پس از میانجی گری حجت الاسلام و المسلمین مهندس بخردی با تعهد به اینکه تا روز شنبه از منزل خارج نشود آزاد می شود.

اما فرماندار بهبهان در پاسخ بهبهان‌امروز برای روشن کردن و شفاف‌سازی این موضوع و بیان علل این اتفاق اظهار کرد: صبح روز جمعه، گزارشاتی از هیئت‌های بازرسی و نظارت مستقر در منصوریه به دست ما رسید که در آنها عنوان شده بود دو تن از مسئولان ستاد شریعتی و دو تن از مسئولان ستاد سالاری در امر انتخابات دخالت دارند.

پس از دریافت این گزارش، مسئول مربوطه به منصوریه رفت و وی نیز این موضوع را تایید کرد. لذا ابتدا دو تن از مسئولان ستاد شریعتی و پس از آن دو تن از ستاد سالاری به اتهام دخالت در روند انتخابات، به بیرون از شعب اخذ رای هدایت شدند.

اما همه آنها در ظهر جمعه و پس از دادن تعهدی مبنی بر عدم دخالت در روند رای‌گیری به انجام امور خود پرداختند.

فرهاد باذلی‌محبوب تاکید کرد بازداشتی در کار نبوده و تنها به دلیل دخالت در امر رای‌گیری، با این افراد برخورد شده و تنها تحت کنترل بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: جالب است که این مطالب از سوی حامیان آقای سالاری مطرح می شود زیرا دو نفر خاطی ستاد آقای شریعتی دو یا سه ساعت زودتر از آقایانی که نامشان در این مطلب برده شده، از شعب به بیرون هدایت شده اند.


[ یادداشت ثابت - شنبه 91/2/17 ] [ 8:0 عصر ] [ رضا سروری ]
<   <<   6   7   8   9      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
امکانات وب
ایران رمان